WELKOM BIJ CONVENIENCE CONNECTED

Een initiatief van GfK, Nielsen en Orange Peak Company

Nieuws

Nieuws
Home/Blog

Convenience Connected 2019: meer grip op high traffic locaties

Convenience Connected 2019

Een continue veranderende markt, gedreven door verschuivend consumentengedrag en disruptieve nieuwkomers maakt het uitdagend om grip te houden en goed in te spelen op de dynamiek op high traffic locaties. In combinatie met het vervagen van kaders en een toenemende focus op wat de shopper wil, wanneer hij het wil, maakt dat er een wildgroei aan nieuwe concepten aan de ene kant en het uitrollen van bestaande concepten aan de andere kant ontstaan, maar steeds gedreven om dat spel op de seconde het beste te spelen.Deze veranderingen maken dat er een noodzaak ontstaat om meer grip te krijgen op deze dynamische markt, om zo onderbouwd in te spelen op de bestaande uitdagingen. Convenience Connected helpt in deze vraag door relevanten inzichten, inspiratie en expertise te bundelen om foodorganisaties te ondersteunen in groei langs de weg, op travellocaties of in de binnenstad. 

Voor de vierde keer brengen wij deze markt volledig in kaart, waardoor beslissingen onderbouwd kunnen worden gemaakt. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden voor uw bedrijf.

 

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *