WELKOM BIJ CONVENIENCE CONNECTED

Een initiatief van GfK, Nielsen en Orange Peak Company

Nieuws

Nieuws
Home/Blog

Petrol Connected On Tour ‘Be Different 24/7’

Out.of.home Shops: Binnenkort gaat het team van Petrol Connected op zoek naar de doorslaggevende ingrediënten van onderscheidend vermogen langs de weg. Een zeer actueel thema dat misschien voor niet-snelweg locaties momenteel nog nét even hoger op de agenda staat om tot een duurzame explotatie te komen.

Petrol Connected brengt op woensdag 1 november onderzoek en praktijk met elkaar in verbinding tijdens de tweede editie van Petrol connected on Tour. In samenwerking met Lekkerland, Trumpi, The Barn, Bram’s en AVIA organiseren IRI, Orange Peak Company en GfK een tour langs verschillende niet-snelweglocaties. Onderweg staat het team uitvoerig stil bij de laatste inzichten vanuit Petrol Connected en tijdens de verschillende tussenstops geven de genoemde organisaties toelichting over hun nieuwste foodconcepten.

Aanmelden
Leden van Petrol Connected en andere deelnemers aan de tour krijgen meer dan voldoende gelegenheid om bij te praten met collega’s binnen de sector. Alles overigens onder voorbehoud van voldoende deelnemers. Nog

geen Petrol Connected Advanced of Growth partner, maar u wilt hier wel graag bij zijn? Deelname kost 495 euro, aanmelden kan via bas.van.eekelen@gfk.com .

Bron: Out.of.Home Shops

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *